TRAFIKVERKET FARSTA

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
BrKu

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav BrKu » 16 okt 2012 15:10

Körde upp i Farsta i somras och klarade på första, tyckte inte det var något speciellt. Men jag kanske bara hade tur och fick en inspektör som var på bra humör...

Användarvisningsbild
jagan

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav jagan » 15 jan 2013 16:53

Andra gången man körde upp idag o gick som in i helvette som vanligt! Tänkte när jag kom tbx att jag har klarat de men nej..... Kollade inte höger i ett industriområde med högerregeln där o där... o att jag körde om bilar på insidan då o då...... Snöade som in i helvette o alla åkte hur mkt saktare som helst. Tänkte att ja ligger i högerfilen så mkt som möjligt eftersom jag kuggade första gången på att jag låg för länge i mitttenfilen??? o att avståndet var för kort 2 gånger..... blir tokig snart o skiter i Farsta....

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 11 mar 2013 18:29

Trafikverket i Farsta är känd för att vara den hådaste hrt. Behan, menag klarade uppkörningen tack vore min grekiska trafiklärare Georgios. Med honom är det inte als såsvåöäver du jälp ring honom på 070 769 10 70

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 30 mar 2013 18:29

Blev underkänd fyra gånger i Farsta. Har gått på körskola så var inte privatist. Sista gången gjorde jag inget direkt fel, "verkade lite osäker". Gjorde femte provet i Södertälje. Det gick inte alls lika bra som i Farsta så jag trodde att jag var helt klart underkänd. Men nej ..helt godkänd utan några kryss!!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 09 maj 2013 20:23

Det fanns statistik i tidningen Metro som visade att Farsta hade helt klart flest underkända prov i landet. Har för mig att bara en fjärdedel blir godkända mot 70 procent på andra ställen.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 10 jul 2013 23:41

Jag körde upp den 8 juli i Farsta efter att ha kuggat en vecka innan i Jakobsberg. Jag blev godkänd! Min erfarenhet är alltså helt annorlunda!

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 10 dec 2013 23:31

Har uppkörning i Farsta om 2 dagar ! Känns nervöst ! Får se hur det går

Användarvisningsbild
Asfaha S
Inlägg: 1
Blev medlem: 10 dec 2013 19:25

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Asfaha S » 11 dec 2013 20:38

hoppas att det går bra själv har jag om en månad

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 13 dec 2013 10:43

kommer gå bra ska du se :) ta det bara lugnt så kommer allt gå bra :)

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 20 maj 2014 14:19

Uppkörningen i Farsta är kung! Jättetrevliga och svinlätt! :)


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"