TRAFIKVERKET FARSTA

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
Daniel

TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Daniel » 23 nov 2011 09:46

Rekommenderar EJ att ni kör upp i Farsta, de är så elaka där. Blev kuggad idag igen, andra gången, på väg tillbaka var jag hel säker på att jag hade klarat provet, men så var det inte. Så tredje gången får bli nån annans stans, har läst så mycket s..t om de. Så det var min råd.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 23 nov 2011 11:12

Vad kuggade du på,eftersom du tycker att de är "elaka"?

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 23 nov 2011 14:32

ju vänster sväng på motorväg, skulle svänga men det var mycket trafik så försatt rak fram och vänd och han tyckte att de tog alldeles för lång tid och att det var inte sparsam. Sedan 30 km område saktade ner innan en korsning med dålig sikt han tyckte att det var överdriven. Bara det.
Så han kryssade på självständig körning mot mål, sväng från landsväg , infart körning landsväg.

Användarvisningsbild
Gäst

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Gäst » 23 nov 2011 14:34

vänster sväng på landsväg, skulle sagt

Användarvisningsbild
Bromsaren

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Bromsaren » 24 nov 2011 16:45


Användarvisningsbild
pizdez

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav pizdez » 28 nov 2011 19:50

Jag är så jävla besviken på inspektörer. Tre ggr krusade mig nej på uppkörningen det känns så att de plockar på avgiften :evil:

Användarvisningsbild
Bromsaren

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Bromsaren » 28 nov 2011 22:03


Användarvisningsbild
Daniel

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Daniel » 11 dec 2011 16:37


Användarvisningsbild
Alex

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav Alex » 25 aug 2012 10:39

Igår körde i Farsta blev godkänd på en gång :) bara teori kvår och körkört i fickan

Användarvisningsbild
smulan22

Re: TRAFIKVERKET FARSTA

Inläggav smulan22 » 17 sep 2012 22:27

Ryktet säger att uppkörningarna i Farsta är tuffast i stan. Mitt tips är kör upp någon annanstans. De släpper nästan aldrig igenom någon samt de har trist attityd. Min syster missade 2 ggr där och det gick perfekt för henne i Jacobsberg. Helt annan stil där samt snällare och generösare. Boka där istället/ Hälsningar Smulan


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"