teori avklarad

Posta i dennna tråden om allt som handlar om att ta körkort för bil. Vilka frågor fick du på teoriprovet, tips för din uppkörning, få hjälp med körkortsteorin.
Användarvisningsbild
mariebizie

teori avklarad

Inläggav mariebizie » 04 okt 2010 17:00

Jag skrev teoriprovet (behörighet B) idag och det gick super bra. Fick 59 rätt, och många frågor som finns på körkort.se fanns med i provet. Jag studerade teorin helt själv. Jag läste körkortsboken en gång, svarade på alla frågor som finns i körkortsbokens studiehäfte och tränade (MYCKET) på körkort.se under en månad. Jag studerade också alla vägskyltar på sidan om och läste "pluggis" häftet en gång.

Då det står tydligt när man börjar provet att det är förbjudet att berätta vilka frågor man får på testet (gör man det och vet de om det blir provet ogiltigt... jag tänker inte riskera!) vägrar jag nämna vilka frågor jag fick (jag kommer inte ihåg så många i alla fall) men kan ändå påstå att den här hemsidan hjälpte mycket. Det fanns ändå flera frågor som var helt nya för mig. Mitt tips: ta ett djupt andetag och tänkt på att du kan det där!

Nu är det bara uppkörningen kvar. Jag hoppas på en molnig dag utan regn så att solen inte bländar, och så att vägen är torr! Wish me luck! :D

Användarvisningsbild
Korkort_se
Site Admin
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jan 2010 12:44

Re: teori avklarad

Inläggav Korkort_se » 05 okt 2010 10:46

Hej Mariebizie!

Grattis!!!!

Vi är jätte glada att du klarade teoriprovet och vi ska hålla tummarna att du ska klara uppkörningen !

körkort.se team
Med bästa hälsningar, Körkort.se

Användarvisningsbild
zohreh09adel
Inlägg: 1
Blev medlem: 24 okt 2010 17:01

Re: teori avklarad

Inläggav zohreh09adel » 30 okt 2010 16:57

Va roligt, grattis. Jag håller också på att ta körkort. Har reg. mig och köpt medlemsavgift men tyvärr kan jag inte aktivera teoritest frågorna. Jag vet inte riktigt var jag ska logga in mig . Är det under skapa gratis kontor där det står användarnamn och lösenord eller någon annanstans Tacksam för hjälp

Sara

Användarvisningsbild
Jocke

Re: teori avklarad

Inläggav Jocke » 30 okt 2010 18:37

Grattis till det godkända provet!. Du hade tydligen jobbat målmedvetet och metodiskt!
Jaså,det står att man inte får berätta något om frågorna?. Hur skall detta i så fall kontrolleras och av vem?.
Jag tror knappast att du undertecknat någon form av tystnadsplikt?. Om du t ex skriver några frågor här,så har du ju ett användarnamn som ingen mer än du och körkort.se känner till!.
Vad jag förstår,så är det helt enkelt ett försök "skrämma" eleven till tystnad i ett försök att begränsa spridningen av frågorna. Denna spridning har alltid funnits och är ett av skälen till,att man byter frågorna då och då!.
Detta är vad jag tror!. Rätt?.

Användarvisningsbild
Korkort_se
Site Admin
Inlägg: 74
Blev medlem: 13 jan 2010 12:44

Re: teoriprov avklarat

Inläggav Korkort_se » 09 nov 2010 16:21

Hej Jocke!

Vi på Körkort.se vill komma i kontakt med dig. Har du någon e-post adress där vi kan nå dig?

Passar också på att gratulera alla er som klarat teoripovet och fått ert efterlängtade Körkort!
Med bästa hälsningar, Körkort.se


Återgå till "Bilkörkort - behörighet (B)"